Besparen op telefonie?

Ervaar alle gemakken van bellen via het internet. Met een telefooncentrale van DT-Noord ben jij altijd bereikbaar.

Bedrijven besparen gemiddeld 40-70% op hun telefoonrekening.

al vanaf €8 per maand

Maandelijks opzegbaar

VoIP biedt ongekende extra functionaliteiten en voordelen.

Koppelingen

Koppeling met
bedrijfssystemen

VoIP software heeft ontzettend veel mogelijkheden om te integreren met andere bestaande informatiesystemen.

CRM

Een van de meest gevraagde koppelingen is met het CRM systeem. Door deze koppeling kunnen bel acties gemakkelijk gelogd worden.

  • Klantherkenning
  • Alle communicatie wordt gelogd
  • Click-to-Dial
Gesprekken opnemen

Gesprekken opnemen

Gesprekken opnemen en terugluisteren om service te verbeteren? Het kan zowel op ons cloud platform als op de fysieke telefooncentrales ingesteld worden.

Door gebruik te maken van de opname functionaliteit kun je gericht trainingen verzorgen voor jouw personeel. Verkoopgesprekken kunnen geanalyseerd worden om geen kansen meer te missen en de serviceafdeling kan beter inzicht krijgen in het afhandelen van klachten.

Het opnemen van gesprekken kan van grote meerwaarde zijn voor jouw bedrijf en medewerkers. Let wel op het verplichte zinnetje: "dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden."

  • Verkoopgesprekken analyseren
  • Breng opportunities in kaart
Wachtmuziek en wachtrij

Wachtmuziek en wachtrij

Roodgloeiende telefoon? Vang klanten op een vriendelijke manier op met wachtrij functionaliteit.

De telefooncentrale verzameld alle inkomende gesprekken op de juiste volgorde en verspreid deze netjes over de beschikbare lijnen. Zijn alle lijnen bezet? Dan krijgt jouw klant een schatting van de wachttijd, of een vooraf ingesproken bericht te horen. Het is mogelijk om gebruik te maken van wachtmuziek.Hierdoor heeft jouw klant altijd een vrolijk muziekje onder het wachten.

Door gebruik te maken van een wachtrij zullen potentiële en bestaande klanten een prettigere ervaring hebben en minder snel ophangen zonder een medewerker gesproken te hebben.

  • Wachtmuziek
  • Schatting van de wachttijd
  • Vooraf ingesproken berichten
Keuzemenu’s

Keuzemenu's

Zorg voor een efficiënte afhandeling van inkomende gesprekken. Vang klanten eenvoudig op doormiddel van een keuzemenu.

Doorschakelen

Klanten kunnen automatisch doorgeschakeld worden naar de juiste afdelingen waardoor uw organisatie efficiënter kan werken.

Cloud en fysiek

Keuzemenu’s kunnen zowel op ons cloud platform als op de fysieke telefooncentrales ingesteld worden. Spreek zelf je keuzemenu's in of maak gebruik maken van onze professionele stemstudio’s.

  • Stroomlijn inkomend verkeer
  • Je eigen stem
  • Professionele stemstudio's
Belgroepen

Belgroepen

Verspreid inkomend verkeer over verschillende toestellen op basis van tijd, dag van de week of op basis van het gebelde nummer.

Waar gaat binnen jouw bedrijf de telefoon over wanneer er een inkomend gesprek is? Bij DT-Noord begrijpen we dat niet iedereen altijd op zijn werkplek kan zitten om de telefoon op te nemen. Door gebruik te maken van belgroepen kunnen telefoongesprekken logischer en efficiënter afgehandeld worden.

  • Verdeel inkomende gesprekken over beschikbare medewerkers
  • Mogelijk met een cloud & fysieke telefooncentrale
Conference call

Conference call

Vergaderen met meerdere collega’s op verschillende afdelingen, kantoren of zelfs onderweg? Het kan met een conference call oplossing.

Iedereen bereikbaar, waar dan ook.

Het is nu mogelijk om met meerdere collega’s een telefoongesprek te voeren ongeacht de locatie van de deelnemers. Voeg eenvoudig meer deelnemers van binnen of zelfs buiten jouw organisatie toe aan het gesprek en verhoog de efficiëntie van conference calling.

Vast mobiel integratie

Vast mobiel integratie

Altijd bereikbaar zijn terwijl je onderweg bent? Met een vast mobiel integratie wordt jouw telefoon volledig onderdeel van het telefoonnetwerk.

Je bent onder één nummer bereikbaar en heeft bovendien dezelfde mogelijkheden van een vast toestel, zoals doorverbinden, verkort kiezen en conferentie gesprekken.

  • Gratis onderling bellen
  • Bellen met meerdere nummers
  • Eén voicemail voor vast en mobiel
  • Vast en mobiel op 1 factuur

Benieuwd naar de mogelijkheden binnen jouw bedrijf?

Offerte aanvragen

Benieuwd naar de mogelijkheden binnen jouw bedrijf?

Offerte aanvragen

Koppeling met
bedrijfssystemen

VoIP software heeft ontzettend veel mogelijkheden om te integreren met andere bestaande informatiesystemen.

CRM

Een van de meest gevraagde koppelingen is met het CRM systeem. Door deze koppeling kunnen bel acties gemakkelijk gelogd worden.

  • Klantherkenning
  • Alle communicatie wordt gelogd
  • Click-to-Dial

Gesprekken opnemen

Gesprekken opnemen en terugluisteren om service te verbeteren? Het kan zowel op ons cloud platform als op de fysieke telefooncentrales ingesteld worden.

Door gebruik te maken van de opname functionaliteit kun je gericht trainingen verzorgen voor jouw personeel. Verkoopgesprekken kunnen geanalyseerd worden om geen kansen meer te missen en de serviceafdeling kan beter inzicht krijgen in het afhandelen van klachten.

Het opnemen van gesprekken kan van grote meerwaarde zijn voor jouw bedrijf en medewerkers. Let wel op het verplichte zinnetje: "dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden."

  • Verkoopgesprekken analyseren
  • Breng opportunities in kaart

Wachtmuziek en wachtrij

Roodgloeiende telefoon? Vang klanten op een vriendelijke manier op met wachtrij functionaliteit.

De telefooncentrale verzameld alle inkomende gesprekken op de juiste volgorde en verspreid deze netjes over de beschikbare lijnen. Zijn alle lijnen bezet? Dan krijgt jouw klant een schatting van de wachttijd, of een vooraf ingesproken bericht te horen. Het is mogelijk om gebruik te maken van wachtmuziek.Hierdoor heeft jouw klant altijd een vrolijk muziekje onder het wachten.

Door gebruik te maken van een wachtrij zullen potentiële en bestaande klanten een prettigere ervaring hebben en minder snel ophangen zonder een medewerker gesproken te hebben.

  • Wachtmuziek
  • Schatting van de wachttijd
  • Vooraf ingesproken berichten

Keuzemenu's

Zorg voor een efficiënte afhandeling van inkomende gesprekken. Vang klanten eenvoudig op doormiddel van een keuzemenu.

Doorschakelen

Klanten kunnen automatisch doorgeschakeld worden naar de juiste afdelingen waardoor uw organisatie efficiënter kan werken.

Cloud en fysiek

Keuzemenu’s kunnen zowel op ons cloud platform als op de fysieke telefooncentrales ingesteld worden. Spreek zelf je keuzemenu's in of maak gebruik maken van onze professionele stemstudio’s.

  • Stroomlijn inkomend verkeer
  • Je eigen stem
  • Professionele stemstudio's

Belgroepen

Verspreid inkomend verkeer over verschillende toestellen op basis van tijd, dag van de week of op basis van het gebelde nummer.

Waar gaat binnen jouw bedrijf de telefoon over wanneer er een inkomend gesprek is? Bij DT-Noord begrijpen we dat niet iedereen altijd op zijn werkplek kan zitten om de telefoon op te nemen. Door gebruik te maken van belgroepen kunnen telefoongesprekken logischer en efficiënter afgehandeld worden.

  • Verdeel inkomende gesprekken over beschikbare medewerkers
  • Mogelijk met een cloud & fysieke telefooncentrale

Conference call

Vergaderen met meerdere collega’s op verschillende afdelingen, kantoren of zelfs onderweg? Het kan met een conference call oplossing.

Iedereen bereikbaar, waar dan ook.

Het is nu mogelijk om met meerdere collega’s een telefoongesprek te voeren ongeacht de locatie van de deelnemers. Voeg eenvoudig meer deelnemers van binnen of zelfs buiten jouw organisatie toe aan het gesprek en verhoog de efficiëntie van conference calling.

Vast mobiel integratie

Altijd bereikbaar zijn terwijl je onderweg bent? Met een vast mobiel integratie wordt jouw telefoon volledig onderdeel van het telefoonnetwerk.

Je bent onder één nummer bereikbaar en heeft bovendien dezelfde mogelijkheden van een vast toestel, zoals doorverbinden, verkort kiezen en conferentie gesprekken.

  • Gratis onderling bellen
  • Bellen met meerdere nummers
  • Eén voicemail voor vast en mobiel
  • Vast en mobiel op 1 factuur

Overstapservice

Wij zorgen voor een soepele overstap en installatie, zo blijf jij altijd bereikbaar.

Snel, stabiel en veilig

Onze servers worden 24/7 gemonitord en onderhouden door eigen monteurs.

Voordelig en toekomstbestendig

Je betaalt nooit te veel door onze schaalbare telefonie- en datanetwerken.

Telefoonnummers in alle vormen en varianten.

Als je beschikt over een telefoonnummer dat je wilt behouden dan kunnen wij dit telefoonnummer overzetten naar ons netwerk.

Sip-trunking

Laat je eigen IP-telefooncentrale verbinden met ons netwerk en maak gebruik van de uitgebreide functionaliteiten van VoIP bellen.

Meer informatie

Integreer je mobiele telefoon

Onder één nummer bereikbaar op zowel het vaste als het mobiele toestel. Je mobiele telefoon wordt volwaardig onderdeel van het telefoonnetwerk.

Meer informatie